maandag 16 december 2013

Creatief met snoeisel

Tegen ons huis groeit een wingerd. Die neemt in de zomer het hele huis over, zodat ik hem in de herfst, nadat al het blad gevallen is, flink bij moet knippen. Meters en meters ranken knip ik dan weg. En elk jaar denk ik, daar moet je toch wat leuks mee kunnen doen. En elk jaar komt daar weer niets van.

Maar dit jaar was ik voorbereid, ik had een paar weken terug al wat klosjes wikkeldraad meegenomen bij het tuincentrum. Zodat ik gistermiddag na het snoeien in no time deze kransen in elkaar draaide,  letterlijk in een handomdraai, zeg maar. Altijd leuk om iets van "niets" te maken. En het ruimde ook direct lekker op :)




En ik heb nog veel meer snoeiafval, eens verzinnen wat ik daarmee zal gaan doen...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten