zaterdag 24 april 2010

Zomer in aantocht!

Het is zaterdagochtend, stralend weer, en vanwege de sportactiviteiten van de kids zijn we al enige tijd op. Uitslapen zit er niet echt meer in, tegenwoordig, maar da's niet erg.
Gisteravond op de manege zag ik dat de eerste zwaluwen weer terug waren. Nou maakt een zwaluw natuurlijk nog geen zomer, maar het waren er echt meerdere! Dus ik heb net de weerberichten voor de komende tijd maar eens bekeken, en volgens mij is het nu inderdaad wel gebeurd met de nachtvorst. IJsheiligen is pas over drie weken, maar ik denk toch dat ik het ga wagen, en wat vruchtgroenten ga uitplanten. Als de tomaat en courgette geplant zijn, heb ik namelijk weer ruimte in de koude bak om de paprika's af te harden. Dat moet tenslotte ook een keer gebeuren. En aangezien het maar om een paar planten gaat, is het in geval van nood ook geen probleem om ze extra af te dekken, mocht het toch nog koud worden. Yep, ik denk dat ik dat maar ga doen.... kan nog mooi voor de boodschappen aan. :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten