zaterdag 11 februari 2012

De buit is binnen!

Drukke dag vandaag! Ik moest eerst scoren bij een basketball-wedstrijd van kind 1 (hele ochtend weg), daarna de open dag bezoeken voor de middelbare school met kind 2 (hele middag weg), en zometeen vertrekken we naar m'n schoonouders voor een etentje ter gelegenheid van m'n schoonmoeders 65e verjaardag... de hele dag onder de pannen dus. Tussendoor, snel, snel, de zaden opgehaald bij de tuinvereniging, want dat kon vandaag. Helemaal blij word ik daarvan, net of je allemaal kadootjes krijgt, ook al heb je ze dan zelf besteld. :)


Thuis gekomen natuurlijk nog even gecontroleerd wat we ook alweer besteld hadden, en of alles er wel in zat (ja natuurlijk, zelfs een zakje rode bieslook extra  , wat een verwennerij!). Morgen maar eens rustig ervoor gaan zitten om te kijken wat ik al kan/moet gaan zaaien...

De slaplantjes zijn, zoals verwacht, weer helemaal bijgekomen van hun verhuizing naar de grotere potjes. Van de Stevia zie ik nog steeds taal noch teken, ik denk dan ook dat we die eerste zaai wel als mislukt mogen beschouwen...nou ja, gewoon nog een keer doen, misschien met extra verwarming. Ik ga eerst nog maar even op het internet zoeken naar tips.


De erwten die ik vorige week gezaaid heb, komen al lekker op! Het blijft een mooi gezicht, vind ik, elke keer weer genieten als er zo'n pril groen sprietje boven komt... Lentekriebels!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten