woensdag 15 februari 2012

Nog heel even wachten...

...en dan komen m'n pluggboxen! Ik keek op de site van Vreeken, en zag dat ze de prijzen hadden aangepast: meerstuks-voordeel bij aanschaf van drie boxen. Snel een mailtje gestuurd of ze al bijna uitgeleverd gingen worden, en zoja, of ik dan m'n bestelling nog kon wijzigen.
Binnen enkele minuten had ik al een mailtje terug, ze waren net bezig mijn pakket klaar te maken, en konden er nog wel eentje bij in stoppen. Ik verwacht dus een dezer dagen weer te kunnen gaan zaaien!
Komt mooi uit, want ik had net samen met Marlous onder het genot van een kopje koffie bekeken wat er allemaal aan de beurt was, de komende tijd. Dat bleek heel wat te zijn: alle paprika's (uit Hongarije een aantal soorten meegenomen), de tomaten, en de paarse spruitjes. moeten ook al haast.

Alle wortelgroenten gaan we niet voorzaaien, ten eerste neemt dat teveel ruimte in, en ten tweede vinden die het ook vaak niet zo prettig om verplant te worden.

De eerste zaaipoging Stevia hebben we unaniem mislukt verklaard, Marlous gaat nu een poging doen met zaaibakjes op de verwarming. Kijken of zij meer succes heeft. In de tussentijd hang ik nog even een extra tl-etje op...

1 opmerking: