maandag 18 maart 2013

Opgepot

De tomatenplantjes groeiden inmiddels de pluggbox uit, dus vanavond heb ik ze maar opgepot. Vorig jaar konden ze direct daarna de koude bak in, maar dit jaar stel ik dat nog maar even uit...ik heb er nog niet echt vertrouwen in dat donderdag de lente begint. Eerst zien, dan geloven.

Niet alles heeft het even goed gedaan, van de puntpaprika's is er zelfs niet één opgekomen! Die ga ik nog even opnieuw proberen, maar nu met heel veel zaadjes in één pot. De rest deed het met wisselend succes, zodat ik nu de volgende plantjes heb staan:

7 Marmande
3 San Marzano
5 Coeur du boeuf
7 Novosadski
5 paprika's Californian wonder
6 Cayennepepers

Het wordt al voller voor het raam van de logeerkamer...

1 opmerking:

  1. De lente laat nog even op zich wachten, maar je bent er duidelijk helemaal klaar voor!

    BeantwoordenVerwijderen