dinsdag 2 februari 2010

Een hele lege blog...

Ondanks dat ik inmiddels heb ervaren dat ik geen fanatieke blogger ben (m'n laatste post op hyves was ergens in september... :)), vond ik dat ik er toch maar weer eentje moest starten. Dit jaar begin ik met een nieuwe moestuin, gebaseerd op Square Foot Gardening. De "tuin" staat al sinds november klaar, met alleen 9 knoflookplantjes erin, want dat was het enige wat in die periode nog gezaaid kon worden. Intussen heb ik een plan gemaakt van wat ik wil gaan verbouwen dit jaar, alle zaden zijn in huis, en de afgelopen week heb ik al broccoli en tuinbonen voorgezaaid, die staan in de bijkeuken hopelijk heel hard te kiemen :).
Mijn handen jeuken om in de tuin aan het werk te gaan, maar het lijkt voorlopig toch nog echt winter te blijven...helaas. We plannen dus vrolijk verder, en de vorderingen wil ik gaan bijhouden op dit blog, zodat ik volgend jaar kan leren van m'n ervaringen dit jaar.
Wie weet gaat het dit keer lukken om een blog te onderhouden...ik ben benieuwd! :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten