dinsdag 23 februari 2010

Hij staat!

Eigenlijk stond 'ie zondag al netjes, maar toen ik de foto wilde maken was het alweer haast donker. Het was ook zo bewolkt! En gisteren was er ook geen licht meer toen ik thuiskwam, dus pas vanmiddag kwam ik eraan toe. De koude bak staat netjes waterpas en op z'n plek, de bodem is vlak, en de plantjes staan erin.
De tuinbonen en spinazie houden het er goed uit, vanmiddag heb ik dus ook maar de bloemkool en broccoli erbij gezet. Die vond ik nog zo ielig, vergeleken bij de tuinbonenplantjes, maar ze waren ook eigenlijk wel aan afharden toe. Ze kunnen nog wel een tijdje doorgroeien in de koude bak voordat ze echt geplant worden, maar zo worden ze alvast wat steviger (hoop ik). Verder is er nog niets nieuws gezaaid, de grond begint wel te ontdooien, maar is nog niet diep genoeg bewerkbaar om er wat in te stoppen. Binnen doen de paprika's nog niets, en nieuw te zaaien spul is pas vanaf komend weekend aan de beurt... De aardappels spruiten ook niet heel snel ofzo, dat kost ook gewoon tijd. En hoe vaak je er ook naar kijkt, het groeit er allemaal niets sneller van...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten