vrijdag 12 februari 2010

Tuinbonen


Zo zien tuinbonenplantjes eruit, 14 dagen na het zaaien. Nu moet ik ze snel koud gaan zetten, anders worden het slapjanussen :) en dat is natuurlijk niet de bedoeling. De weerberichten voor de komende tijd zijn wel aardig; weinig neerslag, en temperaturen die langzaam richting de 4 boven nul kruipen.... wie weet kan ik dan over een week of twee wel iets in de grond stoppen buiten.
De spinazie die ik zondag gezaaid heb begint ook al zichtbaar te worden, een stuk sneller dan ik verwacht had. Ik hoop echt dat m'n grond op tijd ontdooit voor al die plantjes! Maar anders moeten ze het eerst nog maar even in de koude bak doen. We zien het wel. In elk geval geeft het wel een beetje lentegevoel, al dat groeiende spul. Lekker.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten