woensdag 10 februari 2010

Weer sneeuw!


"Men" heeft weinig tot geen neerslag meer voorspeld voor de rest van de maand. Dat toont maar weer eens aan dat je "men" beter niet te serieus kunt nemen. Vanmorgen lag er alweer bijna 10 cm sneeuw, dus direct na het opstaan was het alweer sneeuwschuiven geblazen...en het bleef maar sneeuwen vanmorgen, zelfs nu is het nog niet opgehouden. Ik ben echt zo toe aan lente!
In elk geval ben ik blij dat ik de sfg had afgedekt, die ligt nu dus niet bedekt onder een laag sneeuw. Althans, de grond erin niet. Het vlies zelf lag wel bedekt, maar dat heb ik inmiddels leeggeschud. Het leek ook wel of de grond een tikje aan het ontdooien was onder het dek, maar voorlopig ben ik bang dat er nog niets geplant kan worden. Geduld is een schone zaak :)
Intussen zijn de tuinbonen ook aan het opkomen, heel grappige dikke plantjes zijn dat. Als ze iets groter zijn zal ik een foto maken, want al die foto's van wit/groene friemeltjes lijken toch maar op elkaar. Het is leuker als je kunt zien dat het een ander type plantje betreft, toch?
Ik heb ook een koude bak gekocht, een kleintje van ca. 1 bij 60 cm. Om straks de planten in af te harden. Die heb ik heel dapper in elkaar gezet, maar ik kan hem nog niet buiten kwijt, want de grond is zelfs te hard om een beetje te egaliseren... de poezen zijn er wel blij mee dat ie hier nog staat, want ze kunnen lekker ernaast op het karton van de verpakking. Er is dus in elk geval iemand blij met de situatie :). Wie weet van 't weekend, al reken ik nergens meer op...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten