dinsdag 16 februari 2010

Nog steeds geen dooi.


Het blijft maar vriezen, en de grond wil maar niet zachter worden. Intussen zijn de tuinbonen behoorlijk aan het groeien, de wortels komen al door de perspotjes heen, dus die moeten binnenkort echt geplant worden. Misschien toch maar een kacheltje buiten zetten :)

Ook de spinazie is inmiddels verhuisd naar de bijkeuken, en de bloemkoolplantjes zijn ook goed opgekomen en staan nu in de vensterbank. Het is wel een mooi gezicht, al die plantjes in mini-kasjes.
In de kamer heb ik alleen nog paprika staan, ik las op een site dat je die al binnen kon zaaien vanaf half februari, dus dat heb ik maar gedaan :). Paprika's gedijen het best bij zo'n graad of 20, dus die kunnen gewoon in de vensterbank blijven tot het zomer is. Ben benieuwd of ze opkomen, want het is gewoon zaad uit de puntpaprika's van de C1000...ik dacht, niet geprobeerd is altijd mis. En anders koop ik in mei wel een kaspaprika voor in de SFG, eerder kunnen ze toch niet naar buiten.
Morgen ben ik lekker vrij, hopelijk is het een beetje mooi weer, dan kan ik eens kijken of ik de koude bak een plekje in de tuin kan geven, want die begint behoorlijk in de weg te staan hierbinnen :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten