woensdag 3 februari 2010

Ik zie iets groens!



Vorige week had ik in al mijn ongeduld al een paar potjes ingezaaid met broccoli en tuinbonen. En vanmorgen zag ik zowaar een klein wit/groenig dingetje bovenkomen in een van de broccoli-potjes. Okee, je moet wel heel goed kijken, maar hij is er echt. En aangezien ik speciale zaaigrond heb gebruikt, uit een nieuwe verpakking, neem ik aan dat het inderdaad een broccoliplantje in wording is, en niet gewoon een onkruidje :) maar je weet maar nooit. De tijd zal het uitwijzen.

In het andere potje gebeurt op het oog nog niets, maar ik neem aan dat daar ook een dezer dagen wel iets boven de grond zal komen. De tuinbonen verwacht ik op z'n vroegst volgende week, die schijnen meer tijd nodig te hebben voor het kiemproces.

Dus toch een klein beetje lentegevoel vandaag, ondanks het feit dat ik vanmorgen wel een kwartier bezig ben geweest de auto ijsvrij te maken....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten