zaterdag 20 februari 2010

Ik heb ze buitengezet!


Ik heb het aangedurfd... het lijkt een redelijke dag te worden, ondanks dat er vanmorgen weer sneeuw lag, dus ik heb de tuinbonen en de spinazieplantjes in de koude bak gezet om af te harden. Over een dag of 10 moet de grond toch haast wel ontdooid zijn? *wishful thinking* Ze staan wel een beetje "dronken" op de foto, maar dat komt doordat ik de grond onder de bak niet kon egaliseren. Dat staat op het plan later dit weekend, daar is maar een paar cm bewerkbare grond voor nodig. Als 'ie netjes staat post ik wel weer een fotootje.

Nou moet ik niet vergeten ze vanavond misschien weer binnen te zetten, want het gaat vannacht wel weer vriezen. Of zou zo'n koude bak dat voldoende opvangen? Ik denk er nog even over na (lees: ik zoek nog even wat op op het internet :))

Geen opmerkingen:

Een reactie posten